The Divine Invasion
Divine Invasion, yoğun kılıç dövüşleri, vahşi çatışmalar ve ideolojiler savaşıyla parçalanmış kasvetli bir dünya içeren, siberpunk ve bilimkurgu tarzında dinamik bir üçüncü şahıs aksiyon oyunudur. Fanatiklerle savaşın, komploları ortaya çıkarın ve insanlığı köleleştirmeyi amaçlayan sisteme meydan okuyun.
Dünya çöküşün eşiğinde. Gizemli bir terör örgütü hızla dünya çapında iktidarı ele geçiriyor. Tarihi yeniden yazıyorlar, kültürel mirası yok ediyorlar, kalıntıları kaçırıyorlar ve bir kitle imha silahları cephaneliği inşa ediyorlar.
Gizemli bir müşteri tarafından terörist ordu içinde sabotaj yapmak üzere işe alınan, karanlık bir geçmişe sahip bir paralı askersiniz. Ancak görevler ilerledikçe, yalanlar ve manipülasyonlar ağına daha da gömülüyorsunuz ve yalnızca düşmanın gerçek hedeflerini değil, aynı zamanda kendi hayatınızın uzun zamandır unutulmuş sayfalarını da ortaya çıkarıyorsunuz.
The Divine Invasion'da düşmanlarla her karşılaşma, dövüş becerilerinizin bir sınavı haline gelir. Hem yakın dövüş hem de ateşli silahlarla donatılmış çok sayıda fanatiğe karşı sert kılıç dövüşleri bekleyin. Yıldırım hızındaki saldırılar, savuşturmalar ve kaçmalar, bu acımasız dünyada sadık müttefikleriniz olacak. Çeşitli dövüş stillerinde ustalaşın, çevreyi kendi lehinize kullanın ve yolunuza çıkan düşmanları ezin.