Bargain Destesi - Tom Clancy's The Division 2
500 SP'ye ek olarak Bargain Destesi, ilave 250 SP ve bir taktiksel şehir avcısı kıyafeti ile olağanüstü bir değer sunar. Görünümlerini iyileştirmek ve oyun içi deneyimlerini geliştirmek isteyen oyuncular için mükemmel olan bu paket, harika bir fiyata kozmetik donanım sağlar. Daha iyi kamufle olmak ve parasının karşılığını en iyi şekilde almak isteyenlere yöneliktir.