Bedlam Paketi - Tom Clancy's The Division 2
Bedlam Paketi ile yeni sezona hazırlanın! Bu sınırlı süreli teklifi değerlendirin ve 2.600 Seçkin Kredi (600 bonus kredi dâhil) ile bir (1) Bedlam Maskesi kazanın.