Tom Clancy’s The Division 2 – Clawed Paketi
Clawed Paketi ile yeni sezona hazırlanın! Bu sınırlı süreli teklifi değerlendirin ve 2.600 Seçkin Kredi (600 bonus kredi dahil) ile bir (1) Clawed Başlığı kazanın.