New York DLC Paketi - Tom Clancy's The Division 2
Warlords of New York genişletme paketiyle hain safına geçerek New York'un kontrolünü ele geçirmiş eski bir Division ajanı olan baş düşmanınız Aaron Keener'ın peşine düşün.
Battle for Brookly DLC'sinde Dark Zone ve düşman grupların Manhattan'ı kasıp kavurduğu sırada Brooklyn; nispeten barışçıldır, siviller birlikte çalışabilmekte ve gelişmektedir. Ancak Cleaner'lar nehrin karşısına yerleştiğinden Brooklyn'in kaderi tehlikededir.
Tom Clancy's The Division 2 New York DLC Paketi, ilave DLC ve genişleme içeriklerini içerir ve oynamak için ana oyun gereklidir.