Deneme
Düzeni yeniden sağlamak ve şehrin çöküşünü önlemek için elit ajanlardan oluşan bir takıma salgın sonrası Washington D.C.'de liderlik et.
The Division 2, keşif ve oyuncu ilerlemesine dayalı olan, çevrimiçi aksiyon-nişancı türünde bir RYO deneyimidir.