Warlords of New York Edition
Tom Clancy's The Division 2'de, Washington D.C.'nin tehlikelerle dolu dinamik açık dünyasını keşfederken yok olmanın eşiğindeki ülkeyi kurtar. Çevrimiçi eşli veya rekabetçi PvP modunda arkadaşlarınla birlikte veya onlara karşı dövüş.
Warlords of New York genişletmesinde, New York'u ele geçirmiş eski Division ajanı Aaron Keener'a karşı savaşacaksın. Division eğitimi alan fakat onun ilkelerini terk eden bu yozlaşmış ajan şehre hükmediyor.