The Elder Scrolls Online: 2025 Content Pass
ESO ana hikâyesinin devamında Worm Cult, Planemeld sırasında uğradığı yenilginin intikamını almak için geri dönüyor. Solstice adasına seyahat et ve Üç Alliance'ın gizemli bir şekilde geri dönen eski bir düşmana karşı birleşmesine yardım et.
2025 Content Pass ile dört yeni içerik güncellemesini ve Tamriel dünyasını değiştirecek işbirliğine dayalı bir oyun içi etkinliği deneyimle! İki yeni zindan paketi, iki bölümden oluşan hikâye içeriği ve keşfedilecek yepyeni bir bölge içerir.
Gizemli Solstice adasına seyahat et ve The Elder Scrolls Online'ın ana hikâyesinin kaldığı yerden yeni macerana başla. Molag Bal ve Mannimarco, Oblivion'daki Coldharbour topraklarında yenilmişti ancak Worm Cult geri döndü. Tarikatın korkunç planlarını ortaya çıkar ve adayı ikiye bölen devasa büyülü engel Writhing Wall'un sırlarını keşfet. Tamriel'in kaderi senin ellerinde!
Diğer oyuncularla birlikte Worm Cult'a karşı koyacağın ve Writhing Wall'u aşacağın, dünyayı değiştiren bir oyun içi etkinlik de içeren dört büyük içerik güncellemesini keşfet. İki zindan paketi (toplam dört yeni zindan), iki bölümden oluşan hikâye içeriği, oyun içi etkinlik ve keşfedilecek yepyeni bir bölge güncellemelere dahildir.
Yeni 12 kişilik PvE trial'ına adım at, tehlikeli yeni canavarlar ve boss'larla çarpış, büyüleyici yeni harabelere ve herkese açık zindanlara dal, yeni bağımsız görev ve karakterleri deneyimle ve özel oyun içi ödüller kazan.
Şimdi satın al ve yeni bir binek, pet ve ifade paketine hemen eriş, haziran ayında Seasons of the Worm Cult Part 1 çıktığında ise bonus ödüller kazan.