The Elder Scrolls Online: 2025 Premium Edition
2025 Premium Edition ile tüm ESO maceralarını birden deneyimle ve Tamriel dünyasındaki yolculuğuna başla. Ana Oyunu, 2025 Content Pass'i ve önceki sekiz bölümü içerir.
ESO ana hikâyesinin devamında Worm Cult, uğradığı yenilginin intikamını almak için geri dönüyor. Üç Alliance'ın eski bir düşmana karşı birleşmesine yardım et.
2025 Content Pass ile dört yeni içerik güncellemesini ve Tamriel dünyasını değiştirecek işbirliğine dayalı bir oyun içi etkinliği deneyimle!
Gizemli Solstice adasına seyahat et ve The Elder Scrolls Online'ın ana hikâyesinin kaldığı yerden yeni macerana başla. Molag Bal ve Mannimarco, Oblivion'daki Coldharbour topraklarında yenilmişti ancak Worm Cult geri döndü. Tarikatın korkunç planlarını ortaya çıkar ve adayı ikiye bölen devasa büyülü engel Writhing Wall'un sırlarını keşfet. Tamriel'in kaderi senin ellerinde!
Diğer oyuncularla birlikte Worm Cult'a karşı koyacağın ve Writhing Wall'u aşacağın, dünyayı değiştiren bir oyun içi etkinlik de içeren dört büyük içerik güncellemesini keşfet. İki zindan paketi (toplam dört yeni zindan), iki bölümden oluşan hikâye içeriği, oyun içi etkinlik ve keşfedilecek yepyeni bir bölge güncellemelere dahildir.
Yeni 12 kişilik PvE trial'ına adım at, tehlikeli yeni canavarlar ve boss'larla çarpış, büyüleyici yeni harabelere ve herkese açık zindanlara dal, yeni bağımsız görev ve karakterleri deneyimle ve özel oyun içi ödüller kazan.
Engin Tamriel topraklarında seyahat et ve macera dolu bir dünyayı keşfet. Morrowind'in mantar ormanlarında gezin, Oblivion'ın Daedric diyarlarında korkunç düşmanlarla savaş veya birbirinden farklı PvP maçlarında diğer oyuncularla yüzleş.
En sevilen Elder Scrolls oyunlarıyla aynı ruhu taşıyan ödüllü hikâye anlatımının büyüsüne kapıl. Sürekli büyüyen bir dünyayı ve içinde yaşayan çok çeşitli karakterleri arkadaşlarınla veya tek başına keşfet.
Şimdi satın al ve yeni bir binek, pet ve ifade paketine hemen eriş, haziran ayında Seasons of the Worm Cult Part 1 çıktığında ise bonus ödüller kazan.