Fhurst Peak Correctional Facility
İşte The Escapists - Fhurst Peak Correctional Facility için ilk haritayı elde etme şansın. Bu hapishane aslında Erken Erişim üyeleri için bir bonus hapishanesiydi, ancak yoğun talep nedeniyle artık ek bir hapishane olarak mağazada.
Orta düzey güvenlikli bir tesis olan Fhurst Peak Correctional Facility, oyunculara orta derece zorlukta bir mücadele sunacak.
Mahkumlar bir yandan ana kaçış planlarını oluştururken bir yandan da geniş açık alanların tadını çıkarabilecek, tesis içindeki yüksek donanımlı spor salonunda egzersizlere katılabilecek ve ardıdan cömert porsiyonlu kantinin mutfak lezzetleriyle günü bitirebilecek.
Her zamanki gibi sana Fhurst Peak'de iyi konaklamalar diler, Kaçmayı unutmamanı hatırlatmak isteriz!