Tango Gameworks tarafından geliştirilen ve Resident Evil serisinin yapımcısı Shinji Mikami tarafından yönetilen The Evil Within'de hayatta kalma korkusunu tat.
Dedektif Sebastián Castellanos olarak dehşet verici bir toplu katliamın arkasındaki karanlık gerçeğin ve korkunç yaratıkların ölülerin arasında dolandığı bu düzensiz dünyayla olan bağlantısının peşine düş. Akıl almaz bir dehşete karşı az kaynakla hayatta kalmak için savaşan Sebastián, kimin veya neyin sorumlu olduğunu ortaya çıkarmak için korkutucu bir maceraya atılır.
Tetikte ol ve iyi nişan al Dedektif. The Evil Within'de dehşet verici ve heyecan dolu aksiyon seni bekliyor.