The Falconeer Resmî Oyun Müzikleri
Ödüllü besteci Benedict Nichols, doğaüstü sulara karşı heyecanlı ve yüksek enerjili hava muharebelerini içeren The Falconeer'ın ikili doğasını hatırlatmak için çeşitli sistem ve kaynaklardan derlenmiş oyun müziklerini bir araya getiriyor.