The First Tree
Oyuncular, hayatın kaynağında doruk noktasına ulaşan ve belki de ölümü anlamak ile sonuçlanan, dokunaklı ve güzel bir yolculukta tilkiyi kontrol ediyor. Oğlun hikâyesi tilkinin The First Tree'ye doğru uzanan yolculuğu ile bütünleşirken oyuncular yolculuk boyunca oğlun hayatından nesneleri ve hikâyeleri açığa çıkarabilir.
Message to Bears, Lowercase Noises ve Josh Kramer gibi beğenilen sanatçıları içeren muhteşem oyun müzikleri.
Biraz hafif bulmaca çözme, platform ögeleri ve düşmansız bir hikâyeye odaklanmış kısa bir oyun (yaklaşık bir buçuk saat).