The Forgotten City
The Forgotten City keşif ve tümdengelim unsurları içeren bir gizem macera oyunudur. Ayrıca bir Avustralya Yazarlar Loncası (Australian Writers' Guild) ödülü kazanan, 3 milyondan fazla indirilen ve eleştirmenlerce beğenilen modun yeniden tasavvurudur.
Yalnızca, renkli karakterlerden oluşan karmaşık bir topluluğu sorgulayarak, zaman döngüsünü akıllıca kendi çıkarına kullanarak ve zor ahlaki kararlar vererek bu destansı gizemi çözmeyi umut edebilirsin. Burada kararların çok önemli. Şehrin kaderi senin ellerinde.
Modu sevdiysen bu bağımsız oyunu da seveceksin. Modun en iyi unsurlarını aldık, şimdi 80.000 kelimeden uzun, yani ilkinden iki kat daha uzun olacak şekilde senaryoyu yeniden yazdık ve sayısız yeni ve heyecanlandırıcı ters köşeler, sonlar ve sürprizler ekledik. Yepyeni şehrin sokaklarında yürü. Yeniden tasavvur edilen karakterleri tanı. Yeni oynanış mekanikleri ile zorlu yeni bulmacaları çöz ve yepyeni orkestra müziklerin ve profesyonel seslendirmelerin keyfini çıkar. Bu hep anlatmak ve senin tekrar tekrar keyfini çıkarmanı istediğimiz hikâye.