The Jackbox Party Pack 10
Ünlü seri, 1 eğlenceli pakette 5 yeni parti oyunu ile geri dönüyor. Yeniden toplanma mı? İş partisi mi? Arkadaşlarla takılmak mı? Strateji, çizim, bilgi yarışması veya müzik gibi herkese ve her duruma uygun bir oyun var!
Telefonunla veya tabletinle oyna. Özel bir kumandaya gerek yok. Oyunlar, en fazla 9 oyuncuyu ve 10.000 izleyici üyeyi destekler. Küreselleşmeye hazır mısın? Tüm Party Pack 10 oyunları İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca veya İspanyolca oynanabilir.
Tee K.O. 2 (Çizim, Yazı): Tee K.O. 2'da dünyanın en haşin savaşçılarının ölümcül bir savaş turnuvasında mücadele ettiği Tişört Adasına geri dön. Zaferi yumruklar değil, çizim yapan parmak belirler!
Hypnotorious (Gizli Kimlik, Rol Yapma) Hypnotorious; gizli rollerin, geçici ittifakların ve elbette saçma sorulara verilen aptalca cevapların bulunduğu bir oyundur. Kim senin tarafında?
Timejinx (Bilgi Yarışması): Timejinx'te, gelecekten gelen bir zaman yolcususun ve riskli bir bilgi yarışması gecesinde yarışıyorsun. Geçmişle ilgili soruları yanıtlayarak mevcut zaman akışını koru.
Dodo Re Mi (Müzik, Takım Çalışması): Dodo Re Mi'de enstrümanın telefonundur. Aç orman bitkisinden kaçmak için sürünle birlikte müzik yapman gerekir.