The Last Friend Image 1
T. Juan konuşuyor! Yoğun istek üzerine buradaki ekibimiz oyunun ilk bölümünü oynayabilmeniz adına hepinizi Köpek Kulübemize almanın zamanı geldiğine karar verdi!
İnsanlığın kaos, yıkım, dizginlenemeyen mutantlar ve hayatta kalma denen bir şey tarafından dikkatinin dağıtıldığı bir başka kıyamet sonrası bir gelecekte geçen bir dünyada, daha da uğursuz bir şey yaklaşıyor...
Alpha çorak topraklarda seyahat ederken, kayıp bir köpek yavrusunu kaçırmaya çalışan kötü niyetli bazı mutantlarla karşılaşır!
Bu karşılaşmada yavru köpeğin ne söylediğini anlayabildiğini keşfeder ve onun adı T. Juan'dır!
Artık T. Juan tüm köpeciklere gerçekten de ne olduğu konusunda yanıtlar aradıkları bu büyük macerada Alpha'ya katılır.
İyileştirme pasifine sahip sıcak ve pofuduk Newfoundland, canavar moduna sahip Tibet Mastifi ve her zaman karizmatik olan Beagle arasından bu korkusuz yavru köpekleri serbest bırakıp kötü adamların üzerine salmak sana kalmış!
Dünya değişti ve bazıları onun bir köpek barınağına dönüştüğünü bile söylüyor... HAV!!!
Yükseltilebilir bir karavanda yola çıkarken ıssız çorak arazileri, harap şehirleri ve bir veya iki askerî üssü keşfetmeye hazır ol! Zorluklarla dolu unutulmuş ormanlardan bahsetmemize ise gerek yok sanırım.
Burası köpeğin köpeği yediği bir yer, o yüzden eninde sonunda karşılaşacağın çeşitli kötü adamlarla kapışmada tüm patilerini çekinmeden kullanabilecek bir kankaya ihtiyacın var!