Çok sayıda grafik iyileştirmesi, güzel olduğu kadar tehlikeli bu dünyaya canlılık veriyor.
Oyunda ilerledikçe Epic Games Store'daki heyecan verici başarımları kazanın ve toplayın.
Klavye ve fare tuş atamalarını oyun tarzınıza uygun şekilde düzenleyerek tam kontrol sağlayın ve oyun tecrübenizi kişiselleştirin.
PlayStation arayüzü, PlayStation Kupaları kazanmak, Arkadaşlar listelerine, ayarlara ve oyuncu profiline erişmek için PlayStation Network için hesapla Windows PC oyuncuları tarafından kullanılabilir.
The Last of Us Part II'nin derin dövüş deneyimini hayranlarının favorisi olan bu modda yaşa! Bir dizi rasgele karşılaşma aracılığıyla yolunu belirlerken her koşuda mümkün olduğunca uzun süre hayatta kalmaya çalış. Her biri eşsiz oynanış özelliklerine sahip çok sayıda kilidi açılabilir karakterle oyna. Part II'den farklı düşmanlar ve unutulmaz mekânlar sunan çeşitli mücadeleler, zorlu elebaşı savaşlarıyla son buluyor.
Oyunu deneyimlerken, saatler süren ve Part II'nin geliştirilmesine dair fikirlerin yer aldığı geliştirici anlatımlarını dinlemenin keyfini çıkar.
Açılır enstrümanlar içeren Serbest Gitar Çalma ile müzik potansiyelinize ulaşın veya Speedrun Modu'na⁵ geçip en iyi sürelerinizi paylaşın.
The Last of Us Part II Remastered, oyuncuların hem Ellie hem de Abby için kullanabileceği kilidi açılabilir karakter ve silah görünümleri de sunuyor.