The Last Stand: Aftermath
Deneyimli geliştirici ve The Last Stand serisinin yaratıcıları Con Artist Games'in son oyunu olan The Last Stand: Aftermath, yepyeni bir seçkin, tek oyunculu, seriden bağımsız bir aksiyon-macera rogue-lite türünde bir oyun. Öne çıkıp uygarlığın kalıntılarını araştıracak, yeni konumlara seyahat etmek için yakıt bulacak ve silahlar vb. şeyler yapmak için malzeme toplayacak bir karakter seç.
Zombi güruhları hâlâ ortalıkta gezindiği için gözünü dört açmalısın zira en nihayetinde süper güçlere sahip değilsin. Aslına bakarsan sen de enfekte oldun ve eninde sonunda, ya saldırgan hortlaklar ya da vücudunda dolaşan virüs yüzünden öleceksin. Ama tam bu noktada, hayatta kalan başka bir karakteri seçip bir önceki karakterle aldığın avantajlar ve yükseltmelerle oyuna tekrar başlayacak ve yeniden denemek için yola koyulacaksın.