The Legend of Heroes: Trails into Reverie
Bu kaderi talihsizliklerle dolu üç figürü nasıl bir kader bekliyor? Rean Schwarzer, Lloyd Bannings ve maskeli figür "C" arasında geçiş yapmak için Trails to Walk sistemini kullan ve bu ana karakterlerin kaderlerini ve Zemuria'daki konumlarını belirle. United Front gibi yeni özelliklere sahip elden geçirilmiş taktiksel savaşa dal ve True Reverie Corridor'un koridorlarında yeni dostlar ve meydan okumalar keşfet!
The Legend of Heroes serisinin bu sarsıcı bölümünde Zemuria'daki üç figürün birbirine geçmiş kaderleri belli olacak! Savaş kahramanı Rean Schwarzer, kurtarıcı Lloyd Bannings ve maskeli gizem "C"nin adımlarını takip et ve Trails to Walk sistemi ile bu figürlerin yolları arasında özgürce geçiş yap.
Üç İz: Üç farklı hikâye akışını deneyimle ve Trails to Walk sistemi ile istediğin zaman aralarında geçiş yap. Ayrıca Zemuria dünyasını ve karakterlerini tam olarak yaşamak için yan bölümleri keşfet.
Gerçeklikle Rüya İç İçe: Zemuria boyunca yeni karakterlerle karşılaşıp onları görevlendirmene olana sağlayan True Reverie Corridor'a gir, azmini test eden rastgele yaratılmış zindanlara gir ve çeşitli mini oyunlar oyna.
Kusursuz Savaşanlar: Savaşta öne çıkmak için Art'ları, Brave Order'ları ve kurnaz taktikleri kullan. Yeni United Front sisteminde ustalaş ve giderek güçlenirken düşmanlarını kırıp geçirmek için tüm takımınının gücünden faydalan.