Trails of Cold Steel IV - Lossless Audio Pack
Eksiksiz ses paketiyle Trails of Cold Steel IV'ün seslerinin tadını çıkar! Arka plan müziklerini, ses efektlerini ve Japonca ile İngilizce seslendirmeleri içerir.