The Lord of The Rings Return to Moria-3xyn3
The Lord of the Rings: Return to Moria, Cücelerin Misty Mountains'ın altında yer alan efsanevi anayurdu Moria'yı geri almak için atıldıkları yeni bir macerayı takip ediyor. Oyuncular hayatta kalmak, üretmek, inşa etmek ve ikonik devasa madenleri keşfetmek için güçlerini birleştirecek. Onları bekleyen gizemli tehlikeler karşısında cesur kâşifler her zamankinden daha açıkgözlü olması gerekecek.
Lord Gimli Lockbearer tarafından Misty Mountains'e çağrılan oyuncular, ayaklarının altındaki derinliklerde yer alan Cüce anayurdu Moria'nın—Khazad-dûm veya Dwarrowdelf olarak da bilinir—kayıp hazinelerini geri almakla görevli bir Cüce grubunun kontrolünü ele alır. Moria Madenleri'nin derinliklerine inip hazineleri geri alacakları bu görev cesaret gerektirecek.
Yöntemsel olarak oluşturulan Cüce diyarı Moria'da geçen hiçbir iki macera birbirinin aynısı olmayacak ve her bir keşif tek oyunculu ya da yol arkadaşlarıyla çevrimiçi olarak oynanabilecek. Oyuncular daha iyi donanım üretmek ve kaynak elde etmek için madencilik yapabilecek ancak madenciliğin ses çıkardığını ve sesi derinlerde yatan tehlikeleri uyandırabileceğini unutma: patırtı varsa savaş vardır. Üç efsanevi dağın gizemlerini açığa çıkar, kıymetli metaller elde et, hayatta kalmak için tırnaklarınla kazı ve içeride dolaşan Gölge'nin sırrını öğrenmek için ağza alınmayacak güçlerle savaş.