The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition, Obsidian Entertainment ve Private Division'ın ödüllü RYO'sunu oynamanın en iyi yoludur. Temel oyun ve tüm DLC'leri içeren bu yeniden düzenlenmiş başyapıt, The Outer Worlds'ün kesinlikle en iyi versiyonudur.
Diğerlerini denedin, şimdi sıra en iyisinde! Temel oyunun yanı sıra tüm DLC'leri içeren The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition, Obsidian Entertainment'ın sevilen rol yapma oyununu oynamanın en iyi yoludur. Yenilenen bu başyapıt, gelmiş geçmiş en iyi The Outer Worlds sürümü olacak şekilde optimize edildi. Eleştirmenlerin beğenisini toplayan bu RYO'yu karakterinin en kötü hâliyle oynayıp oynamamak ise sana kalmış.
Galaksinin bir ucuna giden koloni gemisinin yolda kaybolmasının ardından onlarca yıl sonra uyanıp kendini koloninin varlığını tehdit eden bir komplonun kalbinde buluyorsun. Halcyon'daki farklı mekânları ve gezegenleri keşfet, gizemli Gorgon Asteroiti'nden Eridanos'un göz alıcı tesislerine kadar birçok yeri ziyaret et. Güç uğruna savaşan farklı fraksiyonlarla karşılaştıkça olmayı seçtiğin kişi, oyuncu odaklı bu hikâyenin seyrine yön verecek.