The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition Yükseltmesi
The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition, Obsidian Entertainment ve Private Division'ın ödüllü RYO'sunu oynamanın en iyi yoludur. Temel oyun ve tüm DLC'leri içeren bu yeniden düzenlenmiş başyapıt, The Outer Worlds'ün kesinlikle en iyi versiyonudur.
Epic Games Store'da The Outer Worlds ile ilişkili DLC'leri Murder on Eridanos ve Peril on Gorgon'a zaten sahip olan oyuncular, indirimli bir fiyat karşılığında The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition'a yükseltebilirler.* Yükseltme satın alma seçeneğini etkinleştirmek için oyuncuların temel oyunu ve ilişkili DLC'lerini satın aldıkları Epic Games hesabı ile giriş yapmaları gerekir.