The Outlast Trials
Red Barrels seni beyin uyuşturan bir dehşeti deneyimlemeye davet ediyor, ama bu sefer arkadaşlarla. Deneylere tek başına veya ekip olarak katılabileceksin ve yeterince hayatta kalabilir ve tedaviyi tamamlarsan Murkoff, yaşamana seve seve izin verecek… ama sen aynı kişi olacak ...
Soğuk Savaş döneminde geçen oyunda insan kobaylar, Murkoff Corporation çalışanları tarafından gelişmiş beyin yıkama ve zihin kontrolü yöntemlerinde test edilmek üzere istemsizce kullanılıyor. Güvensizlik, korku ve şiddet dolu bir dünyada ahlaki değerlerin zorlanacak, dayanıklılığın test edilecek ve akıl sağlığın altüst olacak.
Hepiniz Murkoff tesisinde mahsur kalmış mahkûmlarsınız. Deneyleri kendi başına veya 2, 3 veya 4 oyuncudan oluşan bir ekip olarak tamamlamayı seçebilirsiniz.
Outlast'tan bekleneceği üzere, ana oynanış tarzı düşmanlardan kaçınmak, gizlenmek ve kaçmaya çalışmaktan oluşuyor. Murkoff sana gizlilik becerilerini geliştirmek, kaçma fırsatları yaratmak, düşmanları yavaşlatmak ve daha pek çok amaç için kullanabileceğin araçlar sunacak. Ancak bu araçları kazanman ve geliştirmek için çok çalışman gerekecek.
Murkoff Corporation tarafından kaçırıldın ve aklını ve davranışlarını değiştirecek etik dışı Deneylerde bir insan kobay olarak kullanılacaksın.
Murkoff'un hastalarına kanunsuz tedaviler uyguladığını kanıtlayan belgeleri ve öğeleri topla.
The Outlast Trials'da, belirli ışıklara, desenlere veya görsellere maruz kaldığında bazı insanların nöbet geçirmesine sebep olabilecek titreşen ve yanıp sönen ışıklar vardır. Bu oyun ayrıca yoğun şiddet, vahşet, cinsel içerik ve küfürlü konuşma içerir. Lütfen eğlenmene bak.