The Precinct
Kimliğin memur Nick Cordell Jr. Akademiden yeni mezun çaylak bir devriye polisi olarak Averno şehir sakinlerini savunmak için ön saftasın. Şehir nüfusunu korurken ve görev sırasında ölen babanın cinayetinin gizemini çözerken heyecanlı araba takipleri dünyasına, prosedürel üretilen suçlara ve 1980'ler noir atmosferinin sağlıklı bir dozuna dalış yap.
Klasik polisiye filmlere bir aşk mektubu niteliğindeki The Precinct, polis simülasyon detayını aksiyon sandbox görüntüsüyle birleştiriyor. Sokaklarda devriye gezip önemsiz ve güçlü suçlularla savaşacağın çağrılara cevap ver. Heyecanlı takiplerde ve silahlı çatışmalarda kendi taktiklerini seç. Park ihlallerinden banka soygunlarına, sokak yarışından uyuşturucu satışlarına kadar prosedürel oluşturulmuş suçlarla dolu canlı bir şehir olan Averno'da çetelerin güç mücadelelerindeki değişimi hisset.
Çarpıcı araba ve helikopter takipleriyle şehirde hız yap ve hedefini adalete teslim etmeden önce dolambaçlı ara sokaklarda kovala. Yalnız kurt olmaya gerek yok: Averno'nun En İyileri; devriye arabaları, barikatlar, çivili kapanlar ve daha fazlasını çağırmanı sağlayan detaylı bir destek sistemiyle arkanda.
Averno City'nin sürekli değişen tekinsiz suç bölgelerini keşfet. Projelerden Bankalar Bölgesine kadar şehirli gençlerle, serserilerle, sokak satıcılarıyla ve öfkeli taksi şoförleriyle uğraş. Her birinde gece/gündüz döngüsü ve dinamik iklim bulunan neon ışıklı ara sokaklarda, yağmurdan sırılsıklam caddelerde ve büyük, çürüyen park arazilerinde suçluları kovala. Burası tüm neon noir ihtişamıyla 1980'lerin Doğu Yakası.