The Serpent Rogue
The Serpent Rogue, fantastik bir orta çağ dünyasını keşfetmek, simya sanatında ustalaşmak ve vahşi yaratıkları evcilleştirmek üzerine kurulmuş bir aksiyon-macera oyunudur.
The Serpent Rogue, fantastik bir orta çağ dünyasını keşfetmek, simya sanatında ustalaşmak ve vahşi yaratıkları evcilleştirmek.
Hain Haydut, Morbus Dağı’na yerleşti. Dolup taşan Yozlaşması buradan yayılıyor ve diyarı alt etmekle tehdit ediyor. Warden olarak bununla yüzleşmek ve doğada dengeyi sağlamak senin görevin. Haritanın her köşesini keşfet, gizli geçitleri ortaya çıkar ve yaklaşan felakete karşı durmak için bilgi edin.
Kendini veya bir başkasını… Dilediğin birisine dönüştürebilirsin! Yolda karşılaştığın yaratıkların belirli yönlerini değiştiren iksirler hazırla. Vücudunu değişime uğrat ve böylece zehir seni iyileştirsin veya diğer türlere karşı özel yetenekler kullan.