The Siege and the Sandfox
The Siege and the Sandfox, yukarıdaki yeni sarayı, aşağıdaki eski hapishaneleri, antik anıt mezarı ve hepsinin arasında örülmüş karmaşık bir mağara ağını birbirine bağlayan devasa ve sürekli bir dünyaya sahip gizlilik tabanlı bir Metroidvania oyunudur. Her bölgede benzersiz düşmanlarla karşılaş; bazıları sinsi Sandfox'ları (Kumtilkileri) takip etmede diğerlerinden daha yetenekli! Daima tetikte ol, söndürülmüş bir fener veya açık bırakılmış bir kapı bile peşindekileri varlığından şüphelendirebilir.
Uçsuz bucaksız bir çölün ortasında, kuşatma altında parıldayan bir şehir uzanıyor. Kraliyet sarayının üzerinde ay yükselirken ünlü bir suikastçı, kralın bir hainin elinde can verişini izler. Yakalanıp haksız yere suçlanarak aşağıdaki labirenti andıran zindanlara atılır. Şehri kurtarmak için kaçıp gerçeği anlatmalıdır.
Kasha'i olarak bilinen Sandfox, tahtın sadık koruyucuları ve hizmetkârları olan efsanevi bir soyun üyesidir. Bu unvanın şimdiki sahibi, yeraltı hapishanelerine inen derin bir çukur olan Traitor's Fall'un (Hain Çukuru) dibinde ölüme terk edilmiştir. Kral katili Kraliçe tarafından ihanete uğrayan kahramanımız, şimdi Sandfox rolünü üstlenerek saraya geri dönüş yolculuğuna başlamalıdır. Krallığı Kraliçe'nin şeytani planından kurtar ve Kasha'i'nin ikonik silahı cam hançer ile intikamını al.