Oyun sevgisi çocuklukta başlar ve ömür boyu sürer. Sim’lerin etkileşim kurabileceği yeni beceriler olacak: Papercraft, Entomology, Diving ve Archery. Bu aktivitelerin yanı sıra Diving Board, Waterslide ve Kayak, hem çocuklara hem de yetişkinlere uygun olacak. Biraz açılın ve suyu keşfedin! Aktif Yetişkin Sim’ler, Spin Bikes ve Free Weights ile spor yapıp yeni Blender ile tazeleyici bir smoothie içmekten keyif alacak.
Macera dolu Gibbi Point dünyasında Wanderwood Wilds, Crystal Valley ve Jellyfish Junction adlı 3 mahalleyi keşfedin. Patlayan bir gayzer, biyolüminesan bir koy ve denizanası ile parıldayan bir lagün gibi görebileceğiniz yerler var. Her mahallede Camp Gibbi Gibbi, Revive & Thrive ve Love Highland gibi Sim’lerin doğrudan gidebilecekleri Kaçamak Tatilleri olacak.