Işıl ışıl mücevherler yaratmak için kullanılabilen yeni renkli kristaller ve metallerle koleksiyonunuzu doldurun. Hevesli mücevher tasarımcıları, kristalleri kesmek ve mücevher özelleştirirken yaratıcılıklarını konuşturmak için Gemoloji Tezgahı’nı kullanarak yeni becerilerini geliştirebilir.
Parlak tasarımlarınıza gizemli ve merak uyandıran dokunuşlar yapın. Bu pakette keyifli bir çalışma odası için ideal olan giysiler ve mobilyalar bulunuyor! Hatta Simmer Arethabee ile birlikte tasarlanan rüya gibi bir mücevher seti de CAS bölümünde mevcut.