Sim'inizin evini, Sim'inizin yaşam tarzına en uygun kırsal esintili dekorla süsle. Ahşap masalar ve hasır mobilyalarla evinizin odalarını dekore etmek için yeni yollar keşfedin. Rengarenk halılar, çiçekli sepetler ve parlak meyveler gibi dekoratif öğeler ekleyin.
Sim'lerinize çiçek desenli giysiler ve basit kotlar giydirin. Doğal pamuk ipliğinden yapılmış bol üst ve alt giyim tarzlarıyla Sim'lerinize özgün ve gösterişten uzak bir görüntü kazandırın. Sim'lerinizin rahat tarzlarını tamamlayacak sade saç stillerini deneyin.