Sim'inizin kalbini pır pır eden eşleşmeler için Aşk Meleğinin Köşesi uygulamasına göz atın. Ardından yeni buluşma planlama sistemiyle bir buluşma ayarlayın! Sim’lerin ayaklarını yerden kesecek romantik randevular oluşturarak nereye gidileceğini ve ne yapılacağını siz seçeceksiniz. Sim’ler oyun oynayarak, yatakta sarılarak veya Romantik Battaniyeyi özel bir an için güzel bir yere götürerek bağ kurabilirler.
Sim'iniz nelerden hoşlanır? İlgi çekenler ve itici gelenler, Sim'lerin birbirlerine ne kadar çekici geldiklerini belirleyecek. Bunlar ilgi alanlarını, etkileşimleri ve daha fazlasını içerebilir! Bunları Sim'leriniz partnerlerini tanıdıkça, ilişki kurdukça ve Romantik Memnuniyeti sürdürdükçe keşfedin. Sim'ler farklı etkileşimleri beğeneceği ve beğenmeyeceği için partnerler farklı memnuniyet seviyelerine sahip olabilir. Sim'lerin birbirleriyle etkileşimleri, ilişki dinamiklerinin sağlıklı, şehvetli, gergin veya öngörülemez olup olmadığını da etkileyecek.
Romantizm sadece bir kelime değildir; baştan çıkarıcı etkileşimlerin kilidini açan bir beceridir. Romantik tutkuları olan Sim'ler için romantizm bir yaşam tarzıdır. Tam anlamıyla umutsuz olan romantikler bile Romantizm Danışmanı olabilir ve aşkı severek bir kariyer yapabilirler! Kariyerlerinde yükseldikçe aşkı ilerletmek için yeni yollar kazanacak ve belki de envanterlerinde kalp şeklinde şirin mobilyalar bulacaklar.
Romantizm için yaratılmış muhteşem şehre aşık olun! Ciudad Enamorada’da Sim’lerin tanışma, flört ve hatta aganigi için birçok yere sahip olduğu cazibe yayan üç mahalle var. Hatta ve hatta uygun Sim’leri gelip kaynaşmaları için kendine çeken yeni bir Bekarlar Mekanı arsa özelliği de mevcut.