The Spectrum Retreat
The Spectrum Retreat, yakın gelecekte geçen mücadele dolu birinci şahıs bulmaca oyunudur. Dış dünyadan huzurlu ve bir o kadar da sarsıcı bir sığınak olan The Penrose otelinde uyanıyorsun. Değerli bir misafir olarak varlığın The Penrose'un koridorlarına ve misafir odalarına işlemiş durumda.
Çarpıcı art deco akımını yansıtan oteli keşfettikçe hem The Penrose'un sırları hem de mevcut ziyaretindeki belirsizlikler ortaya çıkmaya başlayacak. Gerçeği ortaya çıkarma isteğin, renk kodlu bulmacalar, akıl almaz fizik görevleri ve asıl niyetini belli etme korkusuyla engelleniyor.