The Thaumaturge: Deluxe Edition
The Thaumaturge: Digital Deluxe Edition ile MS 1905 Varşova'sının karanlık dünyasına dal. Bu set, ana oyunu, atmosferik orijinal oyun müziklerini ve içinde dijital sanat kitabı, birkaç havalı oyun içi özellik ve dahasını barındıran Digital Deluxe İçerik DLC'sini içerir.