Gunslinger Starter Pack
Güvenilir bir silahı olmayan bir Maden Arayıcısı tahtalı köyü boylar! Bu yüzden silahlarına her biri için tasarlanmış dört eşsiz silah kaplaması ile hak ettikleri ilgiyi göster! Bununla da kalmıyor ve sana tüm Storm Runner kıyafet setini, Mr Universe ifadesini, Scouting Axe'i ve yığınla Aurum'u da veriyoruz! Daha ne olsun?