The Cycle: Frontier
The Cycle: Frontier; gerilim ve tehlike dolu, oyuncuların hem birbiriyle hem de yapay zekâyla çarpıştığı, oynaması ücretsiz bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Ölümcül bir fırtınanın mahvettiği, canavarlar ve diğer açgözlü Maden Arayıcıların bulunduğu yabancı bir dünyada kaynaklar ve diğer zenginlikleri bulmaya çalış.
Büyük riskler almanın çok daha büyük ödüller kazandırdığı Fortuna III'nin terk edilmiş dünyasına hoş geldin!
Maden Arayıcısının hayatı tehlikelerle dolu ancak bu büyük riski göze almaya kesinlikle değer. Tek başına gidebilirsin veya bir takım oluşturabilirsin. Fakat dikkatli ol; buldukların ne kadar değerliyse risk de o kadar büyük olur. Pervasızca hareket edersen sinsi bir Yolgezer (Strider) sürüsünün veya devasa Ezici'nin (Crusher) dikkatini çekebilirsin. Vahşi doğadaki düşmanları kendinden uzak tutmak için çok ses çıkartırsan tetiği çekmeye hazır başka bir oyuncuya yerini belli edebilirsin. Unutma; kaybedenler eli boş döner, bu nedenle arkanı kolla.
Fortuna III, galaksinin ücra köşesinde yer alan yemyeşil ve gizemli bir gezegen. Bir zamanlar doğal kaynaklarıyla öne çıkan bu gezegen, tüm uygarlığı kısa süre içinde hızla yok eden radyoaktif fırtına Cycle'ın gazabına uğramış ve gezegen sakinleri de yaşamlarını geride bırakarak yörüngedeki istasyona sığınmış. Fırtına hâlâ bir tehdit olmayı sürdürüyor ancak gezegenin yüzeyi ganimetler ve hazinelerle dolu. Fırtınalı geceyi atlatmak için bir yerlere sığınacak mısın? Yoksa daha nadir malzemeler bulmak için bu riski fırsata mı çevireceksin?
Güvenli Prospect Station'a geri döndüğünde ganimetlerini güvenceye alabilir ve tamamladığın kontratları teslim edebilirsin. Bulduğun kaynaklar sayesinde kişisel yaşam alanını kalıcı yükseltmelerle geliştir ve yeni ekipmanlar satın al. En sevdiğin silahları birbirinden farklı modifikasyonlarla güçlendir ve bir sonraki macerana mükemmel aletler kuşanmış hâlde başla. Burası cennet olmayabilir fakat yine de sığınacak bir yer. Senin yuvan.