The Cycle: Frontier - Howler Tamer Bundle
Fortuna III'ün canavarları korkutucu olabilir ama senin eline su dökemezler! Bu Howler temalı görünüm paketi ile rakiplerine gezegenin en büyük yırtıcısının kim olduğunu göster.