Bölgede yetişen güzel manolya ağaçlarına bir övgü olarak "Manolya Eyaleti" lakabını alan Mississippi Acres Preserve avcıların kalbinde özel bir yere sahiptir. Sadece çam ormanları ve yamaçlarla birleşen muhteşem manzaralarından değil, aynı zamanda karakteristik vahşi yaşamından da dolayı. Nereye gitmeye karar verirsen ver, Mississippi Acres Preserve'de olağanüstü avcılık ve doğa maceraları yaşayabilirsin.
Gözlerin, orman zeminde zarif bir şekilde dolanan gri tilkiyi arasın ya da saklanma noktalarından ansızın çıkan Kuzey Amerika Bıldırcını ve Doğu Yabani Hindilerini gözetle. Çalıların altından geçerken hızlı bir şekilde ilerleyip yaban domuzları, siyah ayı ve ak kuyruklu geyikten çevik bir şekilde kaçan pamuk kuyruklu tavşanı yakala.
Bu klasik kurmalı tüfek, küçük hayvan avcılığı için mükemmel bir araçtır. .22H mermi kullanır ve üç farklı varyasyonda mevcuttur, hem güvenilir hem de küçük olduğu gibi yırtıcıları ve çiftlik hayvanlarını mülkünden uzak tutacak kadar güçlüdür. Kullman .22H, hafif ama sağlam çerçevesi sayesinde uzun avlar sırasında yanında taşımak için ideal bir tüfektir.
Son on yılda yaşanan en kötü sel felaketinden büyük zarar gören Mississippi Acres Preserve, bütün toplumları sular altında bıraktı ve insanlar evlerini terk etmek zorunda kaldı. İki yerel rakip avcılık kulübü üyesi, topluluğun tekrar kendi ayakları üzerinde durmasına yardımcı olmak amacıyla pek de kolay olmayan bir ittifak kurma konusunda mutabakata vardı. Ancak, işler göründüğü gibi değil ve korucu Immi Davis kendisini sinsi bir komplonun ortasında buluyor ve işler hızla daha da kötüye gidiyor. Onun gerçeği ortaya çıkarmasına yardımcı olabilir misin?
Mississippi Acres Preserve, çoklu oyuncu modunu oynayan birine katılarak, ona sahip olmadan da oynanabilir. Böylece hikâye görevleri dışında her şeye erişebilirsin.