Them's Fightin' Herds
Them's Fightin' Herds, beğenilen çizgi film yapımcısı Lauren Faust'un tasarladığı sevimli hayvanları içeren 2D bir dövüş oyunudur. Şirin ve yumuşak görünüşlerinin altında ciddi bir dövüşçü yatar!