Thimbleweed Park
Hayaletli bir otel, terk edilmiş bir sirk, yanmış bir yastık fabrikası, köprünün altında piksellerine ayrılan bir ceset, vakumlu tüplerle çalışan tuvaletler... Hayatında böyle bir yer görmedin.
Thimbleweed Park'ta en az dert edeceğin şey bir ceset. Monkey Island ve Maniac Mansion'ın yaratıcılarının geliştirdiği bu modern gizem macera oyununda beş oynanabilir karakteri oyna ve bu tuhaf kasabanın gerçeküstü sırlarını keşfet. Ne kadar derine inersen işler o kadar tuhaflaşıyor.