This Is the Police 2
Beğenilen noir drama This Is the Police'in devam oyunu olan This Is the Police 2'de kanunları kendi yorumuna göre uygula! Şerif departmanını yönet, polisleri yönlendir, araştır, soruşturma yürüt ve suçluları hapse at. Bu hikâye odaklı macera, strateji ve sıra tabanlı taktiksel dövüş karışımı oyunda zor kararlar al ve hapse düşmemeye çalış.
Bu bir simülasyon oyunu mu? Bir yönetim oyunu mu? Taktiksel bir mücadele mi? Yoksa bir çizgi roman mı? Belki de bir bulmaca oyunu? Bu oyun bunların hepsi ve dahası!
Kimsenin masum olmadığı, şiddete bulanmış soğuk ve çetin bir sınır kasabası olan Sharpwood'a hoş geldin. Kaçakçılar, çeteler ve çığıran popülistler bu kasabayı evi olarak görüyor. Huzuru ve düzeni sağlamak için genç şerif Lilly Reed'in (Sarah Hamilton, The Longest Journey) firari suçlu Jack Boyd (Jon St. John, Duke Nukem) ile iş birliği yapması ve onun tehlikeli planının kontrolden çıkmaması için dua etmesi gerekecek.
En tehlikeli operasyonlarında oyun sıra tabanlı dövüş moduna geçecektir. En iyi polislerinle bir ekip kur (ya da ayyaş ve aptal elemanlarını kullan - her zaman seçici olma lüksün olmayacak!). Alanı dikkatlice gözden geçir, planlarını uyarla, şüphelilere gizlice yaklaş ve şartlar el veriyorsa ölümcül olmayan silahları ve ekipmanları kullan. Evet, zaman zaman silahlı çatışma kaçınılmaz oluyor ancak dikkatli ol: This Is the Police 2'de can değeri yok. Tek bir mermi bir polisin canına mal olabilir.
Kanıtları topla, olay materyalleri üzerinde çalış, şüphelileri sorguya çek (ya da... daha etkili metotlar kullan) ve suçluları mahkemeye gönder. Masum olduklarını mı düşünüyorsun? Belki de Sharpwood yargıçlarını parayla satın alıp alamayacağını öğrenme zamanı gelmiştir.