This War of Mine
This War of Mine'da elit bir asker olarak değil, gıda ve ilaç yokluğuyla mücadele eden, sürekli keskin nişancıların ve kötü niyetli yağmacıların tehdidi altında hayatta kalmaya çalışan bir grup sivil olarak oynuyorsun.
Oyunun nihai ve yeniden düzenlenmiş sürümü olan This War of Mine: Final Cut, şimdiye kadar yayınlanan tüm güncellemeleri ve ücretsiz genişletmeleri içermesine ek olarak yalnızca yeni bir senaryo sunmakla kalmayıp aynı zamanda tüm senaryoları Stories DLC'lerinden bilinen konumlarla genişletiyor (bu içeriklere sahip olmasan bile). Uzun sözün kısası, daha önce görülmemiş çok sayıda oynanışı deneyimleyebilir ve yeni zorluklarla mücadele edebilirsin.
This War of Mine'da elit bir asker olarak değil, gıda ve ilaç yokluğuyla mücadele eden, sürekli keskin nişancıların ve kötü niyetli yağmacıların tehdidi altında hayatta kalmaya çalışan bir grup sivil olarak oynuyorsun. Oyun, savaş deneyimini yepyeni bir bakış açısıyla sunuyor.
Gece ve gündüz döngüsü, This War of Mine'ın temposunu belirleyen asıl unsur. Keskin nişancıların varlığı, gündüz vaktinde sığınağını terk etmeni engelliyor. Bu yüzden gündüzleri üretim ve ticaret yapıp hayatta kalanlarla ilgilenerek saklanma yerini ayakta tutmaya odaklan. Geceleri ise hayatta kalmanı sağlayacak malzemeler aramak için sığınaktaki sivillerden birini kullanarak bir dizi benzersiz konuma git.