Through the Woods
Through the Woods, Norveç'in batı kıyılarındaki bir ormanda geçen ve bir anneyle kayıp oğlunun hikâyesini anlatan, üçüncü şahıs bir İskandinav korku macera oyunudur. Tepkiye dayalı bir anlatı üzerinden ilerleyen oyunda, oğlunun ortadan kaybolmasının etrafında dönen olayları tekrar anlatan annenin deneyimlerini yaşayacaksın. İskandinav mitolojisi ve Norveç halk masallarından yoğun izler taşıyan bu ürkütücü yerde, tek amacı oğlunu bulmak olduğundan tüm korkusuna rağmen bu ormana giren kadının izlediği yoldan oyuncular da geçecek.
Through the Woods ile Antagonist, tek başına ormanda gezinen bir çocuğun gözünden orada hissedilen korkuyu ve gizem duygusunu mükemmel şekilde yakalamış. Bu hisler, güçlü bir hikâye ve ormanın karanlığında oyunun başlıca mekaniği hâline gelen yüksek kaliteli ses tasarımı ile daha da yoğunlaşıyor. Through the Woods, korkutucu bir ortamda hissedilen yalnızlığı ve kayıp hissini doğrudan aktarabilen derin bir deneyim yaşatıyor...
2014 yılında kurulan Antagonist, merkezi Oslo, Norveç'te bulunan küçük bir bağımsız oyun stüdyosudur. Ekip özellikle anlatıya dayalı, destansı hikâyelere ve görkemli bir oynanışa sahip oyunlar geliştirmeye odaklanmıştır.