Ticket to Ride
Days of Wonder'ın çok satan tren kutu oyunu Ticket to Ride'ın resmi uyarlamasını öğrenmek için en fazla bir dakika; ustası olmak içinse bir ömür gerekiyor. Şimdiye kadar 70 milyon çevrimiçi oyun oynandı ve ortalama her 4 saniyede bir yeni oyun başlıyor! Heyecan verici platformlar arası senkronize çok oyunculu modun yanı sıra, oyuncular sezgisel bir kullanıcı arayüzünün, heyecanlı anları paylaşmalarını sağlayan sosyal medya özelliklerinin ve yepyeni haritaların tadını çıkaracak.
Arkadaşlarınla ve ailenle klasik kutu oyunu Ticket to Ride'ı yeniden keşfet. Bu demir yolu macerasında en hızlı şekilde şehirlerini birbirine bağlayıp hedeflere ulaşan oyuncu olman gerekiyor.