To The Rescue!
To The Rescue! büyüleyici bir köpek barınağı simülasyonudur. Eşsiz köpeklerin bakımını üstlen, bulabildiğin kadar köpeğe doğru evi bul. Barınağı geliştir, salgın hastalıkları kontrol et, köpeklerin tercihlerini öğren; ayrıca gerçek hayattaki hayvan barınaklarına destek olmuş ol!