Deluxe Edition
Tüm orijinal modları oyna ve yerel 2 oyunculu modlarda başa baş mücadeleye gir. Geliştirilmiş Create-A-Park ve Create-A-Skater özellikleriyle tarzını ve yaratıcılığını göster. Çok oyunculu modlarda ve sıralamalarda dünyanın her yerinden oyunculara karşı yarış.