Torchlight II
Seçebileceğin dört sınıf sayesinde parmaklarının ucunda farklı oyun tarzlarından oluşan bir çeşitliliğe sahipsin. Kahramanını öne çıkaracak özel kozmetik özellikler ve görünümler ile her bir sınıf erkek veya kadın olarak oynanabilir.
Birbirine bağlı devasa dünyasını ve Vilderan'ın çoklu kasaba ağını keşfet. Yağmurda, karda, gündüz ve gece savaş. Bölüm rastgeleleştirme sayesinde her oynadığında yeni harita tasarımları, yollar, ganimetler ve yaratıklarla karşılaşacaksın.
New Game Plus modunda oyun sen bitti demeden bitmez. Torchlight II'nin ana hikâyesini tamamladıktan sonra aynı karakter ile çok daha zorlayıcı bir yolculuk için tekrar başlayabilirsin. Çok çabalayıp edindiğin tüm yeteneklerin, altının ve ekipmanın yine sende kalır.
Bu popüler özellikler Torchlight II'de geliştirilmiş bir şekilde geri dönüyor. Daha fazla seçenek, daha iyi efektler ve evcil hayvanın hâlâ sen uğraşma diye kasabaya gidip ganimetlerini satabiliyor.
Bir şeyler yaratmak ve yarattığını tüm dünyayla paylaşmak için Torchlight II editörü GUTS'ı kullan!