Torque Motorsport Hesabını nasıl oluşturabilirim?
Torque Drift 2'yi oynamak için bir Torque Motorsport hesabı gerekir. Torque Motorsport hesabı oluşturmak basit bir işlemdir.
Üye olmak
Önemli bildirimleri aldığınızdan emin olmak için geçerli bir e-posta adresi sağlayın. Ekibimizle iletişimin ana kanalı olacağından bu e-posta adresine erişim sahibi olmanız çok önemlidir.
Doğrulamak
E-posta adresinizi gönderdikten sonra size bir doğrulama kodu göndereceğiz. Hesap oluşturma işlemini tamamlamak için bu kodu web sitesine girin.
Bilgilerinizi girin
Doğrulama kodunu girdikten sonra bir kullanıcı adı seçmeniz, hesabınızı güvence altına almak için bir şifre belirlemeniz ve Ülkenizi/Bölgenizi belirtmeniz istenecektir.
Şartlar ve Koşulları Okuyun ve Oluşturun
Hesap Şartlar ve Koşullarımıza erişmek ve bunları okumak için kayıt sayfasının altındaki bağlantıyı izleyin.
Metamask tarayıcı uzantısını indirin ve yükleyin.
Tarayıcınızda MetaMask yüklü değilse MetaMask.io web sitesine gidin ve kurulum talimatlarını izleyin.
Metamask Cüzdanı Oluşturun
Uzantıyı yükledikten sonra, henüz yapmadıysanız bir cüzdan oluşturmanız gerekecektir. Bu, tarayıcı araç çubuğunuzdaki MetaMask simgesine tıklayarak ve cüzdan oluşturma talimatlarını takip ederek yapılabilir.
Yeni cüzdanınızı Torque Motorsport hesabınıza bağlayın.
Cüzdanınızı ayarladıktan sonra torquemotorsport.io/account/dashboard (Yeni sekmede açılır) adresine gidin ve kontrol panelinizdeki "Cüzdanı Bağla" düğmesine tıklayın ve talimatları izleyin. Bağlantı işlemini tamamlamak için MetaMask cüzdanınızı kullanarak bir mesaj imzalamanız gerekecektir.
Torque Drift 2, oynamanız, keyfini çıkarmanız ve geri bildirimde bulunmanız için sık sık yayınlanan özellikler ve güncellemelerle yinelenerek geliştiriliyor. Topluluğun önerdiği oylara göre oyunu geliştirmeye devam ettiğimiz için oyunun hiçbir zaman gerçekten 'Bitmiş' olamayacağına inanıyoruz.