Total War: WARHAMMER
Warhammer dünyasının kaderini Immortal Empires**'da belirleyin! Total War: WARHAMMER serisinin bu efsanevi finali, artık tüm Total War WARHAMMER I ve WARHAMMER II sahipleri için erişilebilir!
Üç oyunun haritalarını, ırklarını ve fraksiyonlarını tek bir devasa sandbox seferinde birleştiren Immortal Empires, efsanevi Warhammer dünyasında yaşayabileceğiniz en eksiksiz ve en dolu strateji deneyimini sunuyor.
Yeni çağın şafağında yüzlerce saatlik oynanış sizi bekliyor. Total War: WARHAMMER efsanevi kahramanların, devasa canavarların, uçan yaratıkların, büyü gücü fırtınalarının ve kabus gibi savaşçıların dünyasına hayat veriyor.
İmparatorluğun yiğit insanları, intikamcı Cüceler, cani Vampir Kontlar ve Yeşilderili Kabilelerinin zalim Orkları ve Goblinleri olarak seferlere çıkın. Her Irk kendine has karakterleri, sefer mekanikleri, savaş meydanı birimleri ve oynanış tarzıyla diğerinden tamamen farklıdır.