Total War: WARHAMMER III - Mother Ostankya – Shadows of Change
Yıllarca onun bizi korkutmak için uydurulmuş bir çocuk masalı olduğunu sandık. Sonra bir gün, yirminci kışımda, ormana çok yaklaşmıştım. "Ostankya Ana seni yakalar" denirdi... Ağaçlara bir adım daha yaklaşırsam bunun gerçek olacağını biliyordum.
Yüzyıllar boyunca birçok farklı diyarda canavarlar ve hayaletler hakkında masallar anlatılagelmiştir ancak Kislevli çocuklara yaramazlık yaptıklarında başlarına neler geleceğine dair anlatılan masallar, yanızca birer masal değildir. Ostankya Ana gerçektir. Toprağın sadık bir koruyucusudur; koruduğu ormanlardan, bataklıklardan ve oblastlardan gücünü alır ve toprağa zarar vermek isteyen her kimse, ondan hesabını sorar. Savaş kapıya dayandığında ön saflardaki yerini alır, Kislev savaşçılarını korur ve karşılarına dikilenlerin üzerine dehşet saçar.
Yakın dövüş becerilerine de sahip güçlü bir büyücü olan Ostankya Ana, kazanını hem muharebenin dışında hem de içinde kullanır, uzaktan düşmanlarının başına ruhlar salabileceği gibi, yakın dövüşte örümcek bacakları ile bir ağır silah - savaş arabası hibridi gibi hareket edebilir.
Düşman ordularını anında topraklarınızdan atın, eyaletlerinizi yozlaşmışlıktan tek hamlede arındırın, birimlerinizin doğal yeteneklerinin çok ötesinde güçler sergilemesini sağlayın ve cadının tüm kudretini açığa çıkarın; Ostankya Ana'nın son Karabüyüsü olan Yıkım Laneti'ni bularak Kislev topraklarının mukaddesliğini güvence altına alın.
Dehşet verici bir görünüme sahip, birçoklarının Ormandaki Şey olarak bildiği varlık, devasa boyutu ve piyade parçalama yetenekleriyle Kislev'in ön hatlarında yer alır. Eğer önlem alınmazsa bu yaratık düşman birliklerini kâğıt gibi yırtar, ormanlara kaçıp kendini korur ve ardından tekrar ortaya çıkarak aynı şeyi tekrar yapar.