Totally Accurate Battle Simulator
Elindeki 100'den fazla dengesizden sıkıldığında birim yaratıcısında yenilerini yapabilirsin.
Ayrıca dengesizlerini çevrimiçi çok oyunculu modda arkadaşlarınla veya yabancılarla savaşmaya gönderebilirsin!